K: Ma ei saa lisada tooteid ostukorvi.
V: Toodete ostukorvi lisamiseks klikake ostukäru ikoonil või mitme pakendisuurusega toote korral noolekesele, millest avanevas rippmenüüs klikake soovitud suurusega toote juures ostukäru ikoonile.
K: Ma ei saa tellimuse vormistamisel liikuda pangamakse juurde.
V: Veenduge, et Teie kontaktandmete juures on täidetud kõik väljad. Aadressiväli tuleb täita ka juhul, kui tellite paki pakiautomaati. Täitmata andmevälja korral ei luba süsteem liikuda makse juurde.
K: Kui kiiresti jõuab pakk minuni?
V: Pakk jõuab tellijani harilikult 3-5 tööpäeva jooksul. Juhul, kui kõik tellitud tooted ei ole saadaval, võib tarneaeg pikeneda, kui toode tellitakse partneri laost või kutsutakse kauplusest tagasi. Elustaimede tellimuste täitmise aeg on üldjuhul 7-14 päeva.
K: Tellisin e-poest tooted väljastusega kauplusesse. Kas võin koheselt peale tellimuse tasumist minna kauplusesse toodetele järele?
V: Ei, toodete sortiment kauplustes varieerub ning Teie tellitud toode ei pruugi olla soovitud kaupluses kohapeal. Teie tellimus võetakse töötlusesse ning kauba jõudmisel kauplusesse, annab teenindaja Teile e-kirja või telefoni teel teada, et kaup on väljastamiseks valmis.
K: Kas saan tellida e-poest tooted kauplusesse ning tasuda kohapeal?
V: Ei, e-poest tellitud toodete eest tuleb tasuda tellimuse vormistamisel. Tasumata tellimusi ei võeta töötlusesse.
K: Katkestasin tellimuse, kuid sain meilile ikkagi arve. Kas pean selle tasuma?
V: Ei, ei pea. Arve genereeritakse süsteemi poolt automaatselt, kui olete tellimuse vormistanud, kuid tõrge on tekkinud või tellimus katkestatud enne pangalingiga tasumist. Tasumata tellimusi ei võeta töötlusesse. Juhul, kui saite arve ning siiski soovite tooteid, saate tasuda arve alusel pangaülekandega arvel näidatud rekvisiitidel.
K: Soovin tellida e-poest, kuid kahtlen, kas toode sobib. Kuidas saan täiendavat infot?
V: Täiendavat infot saate e-poe klienditoe telefonilt 7367324 (E-R 8-17).
K: Kuidas saan teada, kus on minu pakk?
V: Infot tellimuste täitmise ja pakkide jälgimiskoodide kohta väljastab e-poe klienditugi telefonil 7367324 või e-posti teel
tellimused@betta.ee
.